اقامتگاه سنتی ماه تی تی ایران ، رامسر ، روستای جنت رودبار ، انتهای بازار

توضیحات آگهی

اقامتگاه سنتی ماه تی تی

ایران ، رامسر ، روستای جنت رودبار ، انتهای بازار

اقامتگاه سنتی ماه تی تی ( اقامتگاه بوم گردی ) – اقامتگاه بوم گردی ماه تی تی رامسر خانه ای با قدمت بیش از 30 سال است که در اردیبهشت ماه سال 1397 مرمت و به بهره برداری رسید. این اقامتگاه در روستای باصفای جنت رودبار و در فاصله 56 کیلومتری از شهر رامسر واقع است و با قرارگیری در نزدیکی رودخانه ای که در دل طبیعت جاری است ، چشم اندازی رویایی رو به تمام زیبایی های شمال را به مهمانان هدیه می دهد. فاصله این اقامتگاه تا جنگل دالخانی ، از مناطق گردشگری این ناحیه ، حدود 26 کیلومتر می باشد.
بوم گردی ماه تی تی با نمای زیبای چوبی خود در کنار رودخانه خروشان و پر آبی که 40 متر با آن فاصله دارد ، قرار گرفته است. از روی ایوان این خانه بومی طبیعت زیبا و سرسبز اطراف ، کوه های سربه فلک کشیده با پوشش گیاهی و رودخانه به راحتی دیده می شود و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. در این ایوان میز و صندلی های چوبی برای استراحت و دورهمی های میهامانان قرار داده شده است که می توانند از هوای تازه و دل نشین این منطقه لذت ببرند . این بوم گردی با داشتن 4 اتاق که همه به صورت کف خواب هستند و به صورت سنتی تزئین شده اند ، ظرفیت پذیرایی از 15 گردشگر را دارد. در این اقامتگاه انواع غذاهای محلی و خوش طعم سرو می شود از جمله این غذاها می توان به باقالاقاتوق ، میرزا قاسمی و سیرترشی اشاره کرد.با اقامت در این اقامتگاه می توان به راحتی به جاذبه های گردشگری و طبیعی اطراف رفت و از آنها دیدن نمود. آبشار ریش بذار ، آبشار هیسیان ، آبشار حسینیه ، آبشار خشکا ، آبشار چاردر ، آبشار آزارک و جنگل های پوشیده از درخت و سرسبز و زیبای دالخانی از این جاذبه ها هستند.
سوئیت یک خوابه ماه تی تی

سوئیت یک خوابه ماه تی تی

کف خواب

دید اتاق: حیاط
ظرفیت اتاق: 3 بزرگسال
بدون ظرفیت اضافه

  پارکینگ 

سوئیت دو خوابه ماه تی تی

سوئیت دو خوابه ماه تی تی

کف خواب

دید اتاق: حیاط
ظرفیت اتاق: 3 بزرگسال
بدون ظرفیت اضافه

  پارکینگ

دسته‌های محصولات

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اقامتگاه سنتی ماه تی تی ایران ، رامسر ، روستای جنت رودبار ، انتهای بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.